Höstfest med steg1

Jajamensan...ikväll är det traditionell höstfest med jobbet! KUL!! (Surt bara att jag missar ridningen :( - får ta nya tag nästa gång istället!) :)

Vi ska på Big Bang här i Oskarshamn och mingla, bowla, käka och sedan köra jaktsimulator och andra kul spel :D ...precis i den ordningen också... Sedan ryktas det om att det är 28+ på La Scala i kväll. Vet inte om folket ska dit, men de får i vilket fall som helst gå utan mig och min prins...vi måste ju hem till lille Filuren ♥ och upp med honom i morgon bitti! :)

Jag vet att vi får "SteakhouseBuffé" i kväll och det ska bli såååååå gott! :) Finns då en del kött att välja på...och grillade och färska grönsaker...mmmm...Kommer antagligen ha svårt att äta "max 100g" kött  - inte så lätt att "mäta" liksom...men det må vara hänt ikväll...det är ju bara MAT det handlar om inte massa snask och godis... :D

Igår hände det IGEN...FAN! Jag gick och lade mig runt 23 och kom på under tiden jag borstade tänderna att jag återigen glömt att ta den sista shaken!!! :/ Usch vad svårt det är att äta när man inte är hungrig!! Är det verkligen MENINGEN att man ska göra det undrar jag då? Hmmm...ska kämpa på nu och så får jag prata med Gerd, nästa gång jag ska till henne, om hur jag ska lösa detta på ett smidigt sätt... Kan ju inte äta mindre än man ska ju...eller... Aja - det får bli en fråga att kolla med Gerd som sagt!

Ikväll ska jag ta min sista shake INNAN vi går...så jag får i mig den och så jag kanske kan "begränsa" matintaget med anledning av att jag inte är superhungrig...Haha...ja vi får se hur det går! :)

Nu ska jag går och vara lite social med svärmor som kommit hit, hon ska vara barnvakt ikväll. Min mamma kommer också förbi en liten sväng efter jobbet - och bara säger hej. Så jag kan inte sitta framför datorn nu och hänga!!

Ha en trevlig kväll alla!! Fredag wohooo....!!
Kram

Lena>> Har ägnat många tankar åt dig idag också ♥...Kram

PS. Tessan - tack för peppningen!! KRAM!! :) DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0