Kvällarna bara rusar förbi!!!

HJÄLP!! Vart tar tiden VÄGEN hörrni!? Jag tappade tiden även i går! 0.0 Vad händer!!!

Jag får väl återigen "skylla allt" på min vän Camilla. Det är hennes "fel" att jag började rida och nu också hennes "fel" att jag inte har tid att sitta vid datorn varje kväll. ;) Jag ägnar mina kvällar åt att sticka nu för tiden!!! GUD vad det är kul hörrni!! Lyckades med konststycket att sticka slätstickning med ett par varv i "relief" under gårdagens stickning...dessutom bytte jag färg!! Haha...Stackars Camilla hon får väl dåndimpen när hon tittar och ska "bedöma" mitt "konstverk!! :) Jag KAN ju inte dessa saker, men testade ändå lite på känn liksom... :) tänkte typ "undrar vad som händer/hur det blir om man gör så här"...hahaha

Hur som helst - är det så att jag inte skriver här en kväll så kommer det ett inlägg under nästkommande dag istället...så ni inte tror att jag "gett upp" och inte håller på med kuren och kämpar med vikten längre!! För det gör jag!! OCH - hörrni - i morgon är det invägning hos Gerd igen efter jobbet!! :) Ska bli kul att se hur mycket (eller hur lite?) som hänt under denna period av steg1... intressant! :) I morse "smygvägde" jag min på min galna våg igen...fick de skojiga siffrorna 77,7kg...!! Inte illa om de stämmer - vilket de antagligen inte gör...men i alla fall! Snart, snart, snart är jag där go´vänner....vid mitt första RIKTIGA delmål!!! 75kg...Spännande!!När jag väl ÄR där så betyder det att jag gått ner fler antal kilo redan än vad som är "kvar" för mig att gå ner till idelavikten 63kg!! HUR skönt som helst att tänka på!! Fast sedan tänker jag trycka ner lite till...förhoppningsvis...vill ju till 60 eller strax under egentligen...men bara det att komma under 70 är ju en dröm kan jag lova...fast jag SKA ta mig hela vägen så det så!! Härligt att känna mig så motiverad!! Det är IDAG svårt att tänka tillbaks till den ICKE-motivationen som jag hade under de första två veckorna på ren kur!! Skönt att det är över...DEN pärsen kommer jag ALDRIG mer behöva genomlida - vad sägs om det!!! :)

Nu ska jag gå och se om Emil ♥ inte vaknar snart...han slocknade som en sten på väg hem från babysimmet idag...han har sovit "över" maten och allt..börjar bli dags för honom att gå upp snart om han ska kunna sova i kväll! Liten tröttis! ♥

Ha en fortsatt fin eftermiddag!
Kram

PS. Är faktiskt ledig resten av eftermiddagen så inte sitter jag på arbetstid och bloggar - det ska ni inte tro!! :) DS




ALLTID godare att dricka vatten ur mammas glas...inte så lätt för mamman att dricka med liten korv som rycker i glaset hela tiden!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0