MAT!!

Jag har ÄTIT idag!!! ÄTIT MAT med kniv och gaffel!! Det var en MÅNAD sedan jag åt sist (om man bortser från kräftskivan och skina+ägg på stående fot i Ullared...ingen av de gångerna var bestick involverade) :)

Idag har jag ätit KÖTT - för första gången på en månad!! :D  Jag lagade till en nötfärsbiff och åt tomat och gurka till det. Istället för sås hade jag Dijonsenap!! Det smakade HIMMELSKT!!!! GUD vad gott det var att få ÄTA!!! :)

Nu ska man bara få in det i sitt huvud...att äta 4 gånger om dagen (tre shaker och ett protein/grönsaksmål)...det är DET som kommer bli svårt för mig!! Jag sitter här nu..och har inte tagit min sista shake än...kommer inte göra det heller det är PÅ TOK FÖRSENT, men från och med i morgon måste jag ändra på det. Får fixa och trixa med mina mattider lite... Håll tummarna att jag lyckas!

Nu är det sängen som gäller!! Har en liten Filur som ligger ensam i stora sängen (japp han sover där med mamma när pappa jobbar natt) :D och han sover väääääldigt oroligt idag...där av de sena inläggen!!

Sov gott!!
Kram



Mmmmmm.....sååå smaskens! :)

Kommentarer
Postat av: Corey

Ser riktigt gott ut :) och du lär njuta av din steg 1 mål nu =).

2010-09-21 @ 00:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0