...men VEM är det i spegeln???

...kan man ju VERKLIGEN fråga sig!!

Först - TACK fina Anita, Corey och Lena för att ni tittade in och lämnade ett par ord innan ni gick! Det betyder så mycket! ♥ EXTRA STORA kramar till er!! :)

Ja vem VAR det i min spegel i morse egentligen?! Det är den stora frågan idag! *s* Jag kände inte igen mig alls... vilket borde vara något riktigt positivt! Något har hänt med min kropp och mitt utseende! :)  Ska verkigen bli spännande att ta foton på söndag/måndag...trogna läsare vet ju att det blir framstegsfoton då... Efter en månad på ren kur! :)

Jag smygvägde mig dessutom i morse (på min sannslöst opålitliga våg - men ändå) EFTER frukostshaken...då vägde jag 81,1kg...en vecka kvar...kanske kanske får jag se ett 70-tal i samband med besöket hos Gerd på måndag nästa vecka! HOPPAS HOPPAS...Det kan ju faktiskt lika väl vara på min som på hennes våg....det kvittar ju...det blir lika roligt ändå!!

Så...jag återkommer mer i kväll, var bara tvungen att dela med mig av min förvåning som inträdde i morse! :)

Ha en fin dag alla!
Kram



.....*s*...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

NU fick jag tummen ur och kom mig för att skriva någon rad. :) Jag är inne på dag 8 och siktar på att köra rent denna vecka ut. Har inte vägt mig men kommer i byxor idag som jag inte kunde knäppa för en vecka sedan.... HURRAAA! Pepp till dig i massor och förstår längtan efter 7:an - dit vill jag me!

/Ella

2010-09-13 @ 13:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0