Nämen glömde ju...

Vi var ju på babysim med Emil i går för första gången! :) Lillhjärtat tog allt med ro: omklädningsrum, duschar, ljudnivån i simhallen, alla andra barn/människor och även bassängen och vattnet! Han flöt omkring med oss i vattnet och gjorde massa vällustljud i form av en slags långdragen "grymtning" han gör när han är nöjd med tillvaron <3 UNDERBARA lilla Filuren!! <3 Efter badet duschade vi varmt...det gillade han också! :D

Igår var vi med båda två, men i fortsättningen kommer vi att gå en och en varannan gång. Det blir ju så i och med att jag jobbar ena veckan och Johan jobbar den andra veckan. I vilket fall som helst, så är det okej att ta med en annan vuxen om man vill det. Man betalar för en vuxen, ett barn och en följeslagare (som kan vara vem som helst, mormor, farmor, morfar eller kompis till exempel) :D Nästa gång jobbar jag och då ska älsklingarna gå själva, men morfar överraskade i går och frågade om han fick följa med - det får han ju förstås! :)

När jag ändå är här... idag är det invägning hos Gerd igen!! "Smygvägde" mig i morse igen (JAG VEEET att jag inte ska...men...men..) :D Jag känner mig GANSKA säker på att jag hamnar under 83kg - men håll tummarna för allt i världen! :)

Nu ska jag surfa bloggar - passar på medan lillhjärtat sover lite :)

Ha en fin dag idag!
Kram

PS. Bjuckar på en höstbild från vår underbara trädgård... :D DS


Kommentarer
Postat av: Lena

fin bild :)

2010-09-08 @ 22:18:23
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0