PFFFT...jäkla vilken ihärdig jävla huvudvärk!!!!!

:( Näe...den har inte gått över ÄN!!! *skit*

Har ringt Gittan och hoppas hon ringer tillbaks snart!! MÅSTE dit och få massage nu - känner att det är "den sortens" huvudvärk... :( Trist...

Känner mig inte ett dugg upplagd för möte i eftermiddag men det är ett faktum så det är bara hänga med... Desto roligare blir det i kväll när jag ska till Gerd och när vi ska ta bild sen hemma!! :D

Aja...ville bara spy lite galla över mitt idiotiska huvud!! :(

Ha en fin dag alla!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Attans va jobbigt med huvudvärk. MEN då vet du ju att du har något att ha ont i.... hahaha. Stort lycka till med kvällens vägning, jag är nästan lika spänd som du. :) Jag har idag börjat upptrappning efter 14 dagars renkur. Ska ta det lååångsamt har jag bestämt. kram/Ella

2010-09-20 @ 14:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0