Pösmunk...

HA...i somras köpte jag två par jeanstights!! (Eftersom det var det enda jag kunde ha på mig med min fläskiga mitt-del) Det ena paret var något lite tajtare en det andra, men båda paren satt snyggt på! MEN det gör de inte nu kan jag meddela!!! :) Jag har krympt ur dem..särskilt det ena paret (som var lite mindre tajt)!!! De tightsen sitter som pösiga baggy-pants på mig nu...Detta märkte jag först när jag varit på jobbet med dem på i ungefär en hel förmiddag!! :) OCH det andra tajtare paret sitter inte HELT optimalt nu heller!! TJOHOO!!

Min förlovningsring har blivit lite större också tycker jag...

Glömde detta i mitt förra inlägg...måste dela med mig bara... :)

Återigen - ha en fin kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härligt :) Kämpa på!

2010-09-07 @ 18:36:35
URL: http://misssparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0