Sista dagen för denna gång!

NU SÅ!! :) Sista dagen idag ja! Jag ska ju som bekant börja med steg1 i morgon.

Jag har invägning hos Gerd vid kl 17:30 och redovisar naturligtvis mina resultat i morgon kväll! :) OCH HÖRRNI - FOTO!!! Japp - framstegsfoto kommer i morgon!! ;)

Idag blev det ingen mat hos mamma - hon var för seg! Hon kom hit till oss och hängde här istället :) Sedan kom pappa (morfar) också en stund.

Har haft huvudvärk precis hela dagen även idag... :( JÄTTEJ-O-B-B-I-G-T... vet inte HUR jag ska bli av med den! Får prata lite med Gerd i morgon om hon tror att det kan vara pga dieten...? Kanske släpper det när jag börjar äta lite... Annars blir det att ringa Gittan i Figgis och få ryggknölarna ut-tryckta! :) Massage - GÖTT! Det brukar hjälpa när inget annat gör det! Ska testa med het riskudde i kväll framför tvn... :)

Har som alla andra varit och röstat och ska följa valvakan lite i kväll tänkte jag...tror älsklingen också vill det... :)

Nu ska jag sega ner mig i soffan med lite te tänkte jag!

Ha en fin kväll!!
Kram

PS. Corey - tack för stöttningen. Du är så gullig :) KRAM! DS.



LIVSNJUTARE... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0