TVÅSIFFRIG viktminskning...inte illa!!!! :-D

WOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Ja ni läste RÄTT!! TVÅsiffrigt!!!

Både jag och Gerd höll på att få DÅNDIMPEN idag när jag klev upp på vågen!! Om viktminskningen med Steg1 fortsätter så här så blir det att stanna i det...inte behöver jag ren kur då inte!! :)

Idag har det inte hänt jättemycket, så jag ska inte sitta här och skrävla och skräna om allt möjligt skräp! Istället kommer här mina resultat för denna vecka. Som vanligt i jämförelse med första värdena vid starten!!

Håll till godo:

Varsågoda - skillnad från start till idag:

Startinfo (100818)
vikt hos Gerd : 88,9 kg

midjemått:
113 cm
mage: 118,5 cm
stuss: 107,5 cm
lår: 54 cm
överarm: 34 cm
BMI: 33,5

-------------------------------
Info vecka 5 (100929)
vikt hos Gerd : 77 kg (-11,9 kg)

midjemått: 94 cm (- 19 cm)
mage: 106 cm (-12,5 cm)
stuss: 101 cm (-6,5 cm)
lår: 50,5 cm (-4 cm)
överarm: 30 cm (-4 cm)
BMI: 29 (inte längre fetma)!!!!!!

Fatta att jag gått ner 2,9 kg på 12 dagar!!!! Och då ÄTER jag ändå en gång om dagen!!!:)

VILKA SIFFROR VA!? Efter en och en halv månad!!! MÅSTE bara fira mig själv med ett HURRA HURRA och en klapp på axeln i vanlig ordning *klappklapp* :D

Blir lite snålt med text idag, men som sagt - inget exceptionellt som hänt...mer än mina siffror då och...ja...de ser i ju här ovanför! :)

Nu har jag bara 2 kg kvar till mitt första stora delmål 75kg!!! JIPPI!! Hoppas den här fantastiska minskningen håller i sig ett par, tre gånger till nu så kan jag snart börja med upptrappning! Håll tummarna!! :)




Nu blir det faktiskt sängen för mig - upp tidigt och ut med hunden gäller ju i morgon bitti igen! :) Var ute i morse på en 50-minuterspromenad (med Adam och Gry i öronen) innan frukost och det var HUR GÖTT som helst och även resten av dagen sedan!!

Ha en fin kväll!
Kram






Kommentarer
Postat av: Hanna Sjöberg

va duktig du e jessica!!! kämpa på!! kram hanna

2010-09-29 @ 22:21:40
Postat av: Anita

Je suis tres tres fiere de toi ma cherie :)

2010-09-29 @ 22:29:39
Postat av: Corey

Grattis igen! Vilka resultat du gör :) går som på räls. Kram corey

2010-09-29 @ 23:48:57
Postat av: Ellinor

HELT OTROLIGT!! Jätte bra jobbat! En fundering, hur mycket motionerar du? Själv går jag en promenad varje kväll på ca 45 minuter. Jag har ju inte vägt mig men nästa vecka flyttar vi hem från stugan och DÅ ska det kollas. :) kram på dig och än en gång grattis till viktminskningen! /Ella

2010-09-30 @ 07:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0