VÅGEN har fått fnatt!!!

Men ett sån't underbart fnatt!! *hahaha* Ni som hängt med vet ju dels att min våg är lika opålitlig som en politiker och dels att jag trots detta "smygväger" mig på den ibland!! :D

Det gjorde jag ju även i går...på morgonen...då vägde jag 81,1kg...

"På kul" (när svärmor, som var på besök i går, undrade hur mycket jag gått ner hittils) så vägde jag mig på eftermiddagen igen...då visade vågen 80,9kg... SÅ när jag gick upp idag tänkte jag - nu ska jag kolla vad jag väger "på riktigt"...egentligen... Hoppade alltså upp på vågen i morse (före frukost ska tilläggas) och då visade min UNDERBARA våg♥ : 79,2kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahaha.... Även om min våg är knäpp så var det vansinnigt kul att se ett 70-tal!!! Även om detta nu inte helt stämmer så påminde det mig om att det inte är långt kvar alls dit!!! GÖTT!!!

Har snikat åt mig tid från jobbet för att skriva lite...men hinner nog allt det jag ska ändå!! :)

Ville bara dela med mig av lite euforin!!

Ha en fin dag alla!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0