...vart tog magen vägen?!

Jaaa jag kollade in mig själv i spegeln idag och fick FAKTISKT lov att ställa mig frågan: "Vart har den STORA magen tagit vägen?!"..*hahahaha* Blev jätteöverraskad av att plötsligt se att det fattas en hel del nedanför brösten!! *lol*

Dock vill jag inte hoppa högt och hurra ihjäl mig än...har fått för mig att det bara är inbillning för att jag så gärna VILL se en skillnad från innan! :) Ska ju väga mig i eftermiddag och förhoppningsvis även ta ett midjemått... hoppas och håller tummarna för ett KANONRESULTAT! Men får ligga lite lågt i min iver så jag inte blir "besviken" på mina mått... :) I och för sig tror jag knappast jag blir besviken, men ja...ni fattar! :)

Ville bara förmedla känslan...återkommer med utförligare info i kväll!

Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0