å en till...

vecka alltså. Ja jag kör på!

Var hos Gerd i går och vägde mig. Det var ju inte samma viktnedgång som de andra gångerna för första veckan(vilket är helt normalt!!!) men jag är supernöjd ändå!! Desutom hade min FETTPROCENT minskat vilket däremot INTE är vanligt första veckan på ren kur eftersom det är vatten man gör av med i första hand - men inte mig emot!!! :)

Mina mått tog vi inte, för vi har inte gjort det på ett tag så just nu har vi inget rättvist utgångsmått att jämföra med. MEN jag tog mina mått hemma vid starten förra veckan och kan redovisa skillnad från dem i alla fall.

Jag valde att köra en vecka till, för det känns verkligen som det värsta är över nu. :)

Ska bli såååå skönt att bli färdig snart också och bara DET gör det värt att pinas (om det blir jobbigt) lite till!! :D

Räknar neråt nu istället för det gör det ännu enklare att "stå ut" :) Alltså idag är jag på dag 8 på ren kur och i mitt huvud och enligt mina beräkningar så är det då bara 6 dagar kvar på ren kur (eftersom dag 8 redan börjat liksom). En baggis väl - borde det inte vara detl!!?? :)

Jag matfixerar som en GALNING och kan rikigt känna SMAKEN av maten jag obcessar över!! Haha...

Rostade mackor är en återkommande fixering och mackor över huvudtaget är en "last" jag har. Just nu har jag även fått ett väldigt sug efter pizza och cheeseburgare...märkligt men sant. Det är ju inget jag äter eller blir sugen på så ofta annars... :) Nåja det är INTE långt kvar, särskillt inte med tanke på allt jobb jag redan gjort hittills liksom! Sedan kan jag ju unna mig dessa olika saker ibland - med GOTT samvete hörrni!!! Som vilken normalviktigperson som helst!! Vilken underbar känsla det är att få säga så utan att lura mig själv!!! :)

Resultaten från i går:

viktminskning: - 2,6kg - ny vikt 71,7

måttminskning:
midja: -4 cm 
mage: -2 cm
stuss: -2 cm
lår: -2 cm
arm: -0,5 cm

- PÅ EN LITEN VECKA!!!!! :) Åååh va härliga siffror!!

Nu ska jag "fika" lite i form av en kopp te utan varken något i eller till... :)


Ha en fin dag och kämpa PÅ alla som kör viktminskning - det GÅR jag lovar!!!!!




mmmm...pizza.....mmmmm *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0