dag 11....

...ååhhh bara 3 dagar kvar nu på ren kur! Skönt!!

Som jag nämnt förut så har den här gången varit rejält mycket tuffare än de andra!! :) Har fått kämpa hårt!! Men, mne ingen har ju sagt att det ska vara lätt heller!

Idag har vi fått svar på en annons som VI svarat på på blocket om boende på gotland i sommar under Medeltidsveckan. Vi har varit såååå sugna på att åka dit, men kan inte vara hela veckan. Det är inte HELT lätt att hitta boende bara för del av den veckan bara kan jag lova. Men så hände det!!! En UDNERBAR kvinna och hennes familj har förbarmat sig över oss och hyr ut en stuga på 25kvm med två rum och kök på sin tomt!!!! Till ett pris som vi inte kan annat än vara supernöjda med - så GOTLAND....here we come i augusti!!! ÅÅÅÅ vad härligt!!!

I början av juni åker vi till Kolmården över en natt! Ska bli så spännande att se Emils reaktion på alla djur - har ÄLSKAR alla sorters djur lille Filuren :)

Så nu är våra förbokade planer för sommaren klara/gjorda - härligt. En eller annan tur till fina, fina Öland blir det ju också förstås. Men för att hälsa på farmor och Mats i husvagnen behöver vi ingen förbokning ;)

Längtar till onsdag nu - invägning och sista dagen på ren kur. Kommer börja äta på torsdagen tror jag (så jag verkligen gjort 14 hela dagar), men vi får väl se vad Gerd säger, om det gör någon skillnad till eller från :)

Har varit ute på långpromenad med hund och vagn i morse och ska dra mig ut mot verandan nu och insupa lite sol under tiden Emil sover! Älsklingen slutar kl 12 idag dessutom - jätteskönt att slippa söndagens "låååååångpass" :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0