dag 14 är HÄR!!!

Å det betydet att det idag är sista dagen på ren kur!! I morgon börjar steg 1!!!

Mina "avbrottsplaner" har gjort att tiden liksom ramlat på och dagarna har passerat ganska smärtfritt - SKÖNT

I kväll är det invägning hos Gerd igen och jag kommer också att mäta mig idag. Reslutaten redovisar jag här i bloggen sedan. Det är inte säkert att jag hinner just i kväll, för onsdagar är "mina" tv-kvällar från 20-23 :) Vi börjar med Sveriges Mästerkock sedan blir det Greys Anatomy och kvällen avslutas med nya serien Off the Map. HÄRLIGT!!! Men resultaten kommer - jag lovar :)

Invägningsdagen till ära så ställde jag min på min hemmavåg i morse - bara för att liksom. Och gissa vad det stod: 68,9kg!!! HAHAHA...Åååh vad härligt - 20 kg lättare folket!!!! Ja, jag veeeet, min och Gerds våg stämmer inte alltid riktigt överrens, men så förfärligt stor skillnad brukar det inte vara. Ett liiiitet hopp tändes ialla fall om att jag ramlat ner under 70-strecket även hos Gerd. Spännande!!!

I övrigt ligger planerna som innan. Jag börjar med steg 1 i morgon och vi ska beställa hem mat från Kinakrogen på fredag (kött och wokgrönsaker så fortf steg 1-mat) och "festa till det" lite på påskafton. Sedan race med steg 1 igen och en steg 2-dag den 28 april och sedan race med steg 1 igen sista veckan.... Hoppas Gerd tycker det verkar okej hon också nu bara :)

Nu ska jag slösurfa lite och ta en till kopp te.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0