Paus...

Japp som rubriken säger - jag har tagit en liten paus :) En liten paus från kurandet (men inte bra mathållning dock) och en liten paus från bloggen.

Jag har under denna pausmånad ätit mat fullt ut och KLARAT av att HÅLLA VIKTEN!!! TROTS en del guldkanter här och där!! Vid ett tillfälle under perioden blev det lite väl mycket guldkanter vilket resulterade i en tvåkilos-viktuppgång. Det jag då gjorde var att ta tag i mitt ätande (fortsatte med bra mat enligt Gerds schema) och drog in på "slarvet"...en vecka senare hade jag gått ner dessa två kilon!!! :) Håller alltså vikten nu!! DET FUNKAR HÖRRNI!!!

I och med denna paus och min förmåga att hålla vikten trots att jag äter (jag SER ju att det GÅR liksom) så har jag nu åter kommit fram till att jag vill köra ren kur igen. SISTA RYCKET!!! Vill ju ner mina "felande" 9 kg nu till sommaren!! :)

Initialt kör jag nu två veckor ren kur tänkte jag...MEN blir det "bara" en vecka och sedan upptrappning så är det HELT okej! Eller OM jag pallar 3 veckor så kör jag på det. Jag tar en vecka i taget helt enkelt :)  

Är inne på dagens andra shake nu och har klämt i mig halva dagsintaget av vatten :) Nu jäklar kör vi igen!!!

Drömmen om 65kg - here I come!!! Delmål 1: ner under 70-strecket!!!

Nu ska jag avsluta min "lunch" och sedan gå och väcka lillsparven som snart sovit klart sin middagslur och behöver lite mat :)

Vi hörs snart igen om ni orkar och vill!

Ha en fin dag!

PS. Svullade i måndags och tjuvfuskade lite i går innan kurstarten - sätter tickern på 74 och "börjar om" där.. DS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0