snart en hel vecka gjord...

minsann hörrni!! Dock har denna första vecka inte gått helt smärtfritt!!!

Jag har kurat precis enligt konstens alla regler...min matfixering kom som ett brev på posten dag 4 och jag har varit förstoppad. MEN det är inte allt - den här omgången har jag varit rejält trött igen, men inte som sist förstås. Jag har varit mycket mer hungrig än tidigare rena kurer (tror jag - får nog blicka tillbaks i bloggen för att dubbelkolla det...) ;) Det har varit SUPERTUFFT!!! Både för mig och mina närmaste, med hungerkänslor och omotiverad irritation. Jag känner mig liiiiite bättre idag och hoppas på ytterligare förbättning till i morgon - för då kör jag på en vecka till.

Jag har tappat motivationen ett par gånger under veckan också, men det som faktiskt hjälpt mig DÅ är att ställa mig på vågen!!! Ja, jag erkänner att jag har vägt mig var och varannan dag, men det har denna gång varit BRA för psyket! :D Det har hjälpt mig att "orka" fortsätta kura - det går ju så fort neråt och snart är jag i hamn!!!

I morgon är det första invägningen hos Gerd och hoppas ni hjälper mig att hålla tummarna för fina resultat! OCH för att motivationen håller i sig för att köra ytterligare en vecka!!! :)

Hoppas ni andra som kämpar med vikten håller ut!! Heja heja - ni klara det här!! :)

Nu ska jag slappa en stund i väntan på att det ska bli dags för "lunchshake" :)

Ha en fin dag!


mmmm...kaaakaaaaa...mmmm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0