som skit....

kan man säga!!

USCH vad gnällig jag känner mig, men HERREGUUUUUUUUUUUUUUD vad träääääliiiiigt det var att köra ren kur den här omgången!! Jag är såååå sugen på att äta...vad som helst egentligen....ge mig NÅT...mögligt bröd skulle till och med funka nu... :) MEN - viktigast av allt - jag hänger i!!! Jag KAN bara inte ge upp nu...det är ju snart över!!

Jag får köra lite "omvänd psykologi" på mig själv för att orka...tänker på att det nu (när denna dag snart är över) i morgon är dag 10 på ren kur (UTAN fusk hörrni) och det betyder att det bara är 4 små dagar kvar sen... Det är klart jag fixar det...eller hur!!? :D En sak som också hjälper kom jag på i dag - det är den sista fredagen på ren kur idag...sista lördagen i morgon osv osv...nästa helg står jag ju i STEG1!!! :)

Har idag också beslutat mig för att lyxa till det nästa fredag! Tänkte att vi skulle beställa hem mat från "Restaurang kinesiska Cecil" då och mumsa i oss. Kommer beställa en medium rare oxfilé (eller entrecôte) med wokgrönsaker...SUPERGOTT, festmat och FULLT tillåtet i steg 1!!! Känns lättare när jag påminner mig om det...knappt en vecka kvar till dess och knappt 5 dagar till jag får äta lite igen!!
 *heja heja* mig :)

Har inte mycket av substans att delge er annars i dag...ville gnälla av mig lite och dela med mig av min misär :)

Nu ska jag gå upp och slänga mig i sängen  och sova...är så vansinnigt trött. Emil vaknade verkligen i ottan i morse...

Ha en fin kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0