då så...nu kör vi snart

I morgon drar jag igång min plan!! :)

Det var VERKLIGEN inge kul att uppdatera min ticker idag...eller jo LITE roligt är det ju att jag har MINDRE kvar att gå ner än innan, men jag har ju också gått ner mindre (eftersom jag ju gått upp lite igen)..

Kikar bara in här som hasigast för att lägesuppdatera er nu inför starten i morgon! :) Ikväll blir det kinamat och filmkväll med lite godismys...ni vet "sista rycket" liksom :) Blir ju inget sånt på ett tag nu :)

Det känns verkligen helt okej och kanonbra med den nya planen och jag har fullt förtroende för mig själv i det hela!

Nu ska jag göra kväll! Ha en underbar söndag!

Kram till er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0