se där, se där...

Härligt att höra Lena!! Heja på!! Hoppas det går bra!!! :D

I går var jag hos Gerd med mina matredovisningspapper och hade i mitt huvud då "övat in" ett litet övertalningstal till henne om att jag ville börja om på ren kur...

Jag kom dit...vi tittade på mina papper och jag "stålsatte" mig och började förklara mina tankar kring viktminskningen och att jag ville ner på ren kur igen....och SE DÄR!! Gerd behövde ingen som helst "övertalning" - Hon tyckte tvärtom att det var en alldeles strålande idé!! Så vad som hände var att vi bestämde att jag startar på en gång! Så mitt startdatum för kuren blev idag 22 feb istället för 1 mars!!  Skriver hur det gått senare i kväll.

Under min "matredovisningsvecka" har jag hunnit med lite "synder" i form av någon efterrätt, någon semla och lite godis... Vilket ju inte är helt optimalt...men sannigen ska ju fram :) En fantastikt rolig sak under besöket var att Gerd tyckte att jag skulle väga mig för att "se vad startvikten är" nu...efter viss tvekan såg gjorde jag det...Å HÖR och HÄPNA de 7hg som jag gick upp under de föregående TVÅ veckorna hade jag nu GÅTT NER på EN vecka!!! GÖTT!!

Nu ska jag ta hadn om lille filuren som börjar vakna till!

Hörs i kväll!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0