sista rycket - ren kur dag 1 :)

Jaha....då var första dagen på ren kur till ända...Det har känts så välbekant och invant så jag har liksom bara glidit igenom dagen som vilken annan dag som helst :)

Har kikat lite på mina tidigare inlägg om första dagen på ren kur och konstaterar att det ser rätt lika ut - så även denna gång. Jag har tagit alla mina shaker och druckit allt mitt vatten (3 liter). Har också druckit ett gäng koppar te utöver detta...sitter med min sista kopp nu. I och med att det har lite smak så känns det som om det dämpar hungern lite extra nämligen. Undrar hur många gånger jag måste upp och kissa i natt nu!! Haha...

Ja...nä, men jag har inget särskillt att tillägga egentligen...jag kör på och känner mig (än så länge iaf) kanonmotiverad...Är ju verkligen inne på "upploppet" nu :)

Ni andra som kämpar med viktminskning - HEJA HEJA HEJA!!! Kom igen nu!! :)

Nu blir det strax sängen och bok...är orimmligt trött ikväll igen.... :)

Ha en fin kväll

PS. Som vanligt så är det VÄRSTA med kurens första dagar att man måste gå och lägga sig hungrig...Idag är inget undantag... :/ DS.

Kommentarer
Postat av: U

Hittade din blogg av en slump - kul läsning! Din viktminskning i höstas när du körde ren + kombinerad kur var ju fantastisk och nu är jag säker att du klarar det sista! Jag kör en blandning av ren och kombinerad kur och min första vecka nu har jag gått ner 3,3 kg och vill ta bort ytterligare 12 kg. Nu kämpar vi - det här klarar vi!!!

2011-02-23 @ 09:55:42
URL: http://jagskatill56kg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0