är det inte fantastiskt...

vad BRA man är på att lova runt och hålla tunt!! Hahahaha...

Jag lovade ju en ny kategori till exempel...var är den undrar ni...(och jag) med rätta!! :)

Världens äldsta (måste vara det) ursäkt är det som passar in här: Jag har helt enkelt inte haft tid!! Förlåt. VARFÖR jag inte haft tid däremot vet jag inte...har liksom bara inte hunnit med!! :) AJA men det KOMMER jag lovar, men törs inte säga när :)

Idag är det invägning hos Gerd. Det ska bli spännande att se vikten idag eftersom jag gått på steg 4 i princip hela tiden under dessa två veckor av olika anledningar.. och jag kommer att återkomma med mer info i kväll - DET lovar jag däremot!! :) Då kommer jag även berätta lite kul saker som hänt här!

Nu ska jag luncha lite och busa med min lille plutt en stund!! :)

ha en fin dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Grattis till en otrolig viktminskning! Du har en super-peppande blogg :) Jag började med Cambridge ren kur för 5 dagar sen, har 15 kg att ta bort! Kommer att fortsätta följa din viktminskning, blir så peppad!

2011-03-04 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0