nytt år - nya tag!! :)

Ja eller fortsätta som innan snarare :)

Jag är sååå stolt över hur jag skött mig under jul- och nyårshelgerna!!! Jag har varit superduktig med mat- och godisfördelningen och inte fuskat och grejat!! HEJA HEJA!!

MEN MEN MEN - trots detta känner jag det som om jag gått upp i vikt faktisk! :( Jag har skött mig men min kropp har det INTE! :( Känns jättetrist! Hoppas det inte handlar om många kilon bara!! :(

Är medveten om att jul och nyår ju är RÄTT MYCKET mer extrema än en vanlig helg, så jag hoppas att det är DET som är orsaken till ev viktökning och inte det faktum att jag bara satt "guldkant"...för då blir det segt att motivera sig framöver. Kan man inte ha "guldkant" på helgerna utan att går upp i vikt sedan då!?!?!?! HERREGUD!!! :(

HUGA!! Hemska tanke!! :( Nåja - saker och ting ska redas ut idag under mitt besök till Gerd. Vi ska ta ett snack och lägga upp mitt schema nu inför våren! :) Återkommer med mer info efter det m a o :)

Har desstuom nu fattat det TUNGA beslutet att inte fortsätta med ridningen just nu! :( Jag har en himla bra grupp som jag rider i och så, men tiden (fredag kväll) funkar inte längre för oss helt enkelt! Har varit i kontakt med ORK i frågan och fick tisdagkvällar som ett alternativ, men det går inte alls heller tyvärr... :( Ska fundera lite och kolla andra eventuella alternativ på deras hemsida, men det känns mörkt... Återkommer i den frågan också :)

Har ju tidigare beslutat mig för att börja simma/vattengympa lite och tror att jag till det ska lägga på ett eller annat gymbesök också (om jag nu inte fortsätter med ridningen)...Märker att jag behöver träna lite intensivare nu...det finns en hel massa "mjukdelar" som blivit väääldigt mycket mjukare under viktminskningen... :) Tänkte isf se om José kan hjälpa mig att "trolla bort" det...ska kolla igenom almanackan med min älskling i dag och sedan ringa och boka tid!! :)

Ska denna vecka se till att bli klar med mina vänners hemsida (och broschyren), så de kan dela ut adressen i och med "återstarten" efter alla helger, den 10 januari! :)

Nu ska jag jobba på lite igen! :)

Önskar er en fin dag!
Kram




FINASTE Ridgebacken Agathon ♥ befinner sig (och känner sig säkert riktigt nöjd med det)
i händelsernas centrum mitt under brinnande julklapssutdelning!! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag började mitt nya liv igår ;)

Du är duktig!!!

2011-01-04 @ 08:46:38
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Lena

Sv: Jag kör mitt eget race... får hoppas det funkar.. har ju funkat förr så... :)

TAck Jessica behöver all peppning jag kan få

2011-01-04 @ 11:48:44
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0